متخصص تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی باعث می شود تا با غلبه بر موانع خرده فروشی سنتی مانند مکان ، نام تجاری شما در دسترس مخاطبان بسیار وسیع تری قرار گیرد. تجارت الکترونیکی هنگامی که با تاکتیک های بازاریابی دیجیتال همراه است ، می تواند دیدگاه برند را افزایش داده و جذب مشتری را با استفاده از یک رویکرد بسیار مقرون به صرفه تر افزایش دهد که اغلب نیازی به هزینه های اضافی مانند محل های فیزیکی ، پرسنل و وثیقه بازاریابی آفلاین ندارد.

تجارت الکترونیکی ارتباط نزدیکی با CRO دارد ، به این معنی که کارشناسان تجارت الکترونیک موظف هستند چگونگی بهینه سازی صفحات محصول را بدانند ، از ایجاد توضیحات قانع کننده گرفته تا قرار دادن کامل دکمه ها و CTA با هدف افزایش تبدیل.

شخصی سازی نقش مهمی در افزایش تبدیل دارد ، بنابراین درک این روش و امکان استفاده از ابزارهایی که از آن پشتیبانی می کنند ضروری است. مهارت های استراتژیک یک مزیت استقبال است زیرا آنها به متخصصان کمک می کنند تا در یک سطح بالا ، در مورد چگونگی بهبود تجربه مشتری آنلاین که یکپارچه برای یک استراتژی موفق تجارت الکترونیکی است ، تمرکز کنند. آنها همچنین باید در استفاده از ابزارهای تحلیلی و نقشه برداری گرما مهارت داشته باشند تا الگوهای رفتار کاربر وب سایت را شناسایی کرده و بر این اساس تغییراتی ایجاد کنند.

متخصصان تجارت الکترونیک اغلب مجبور هستند به طور متقابل با تیمهای فروش و بازاریابی کار کنند ، بنابراین توانایی همکاری و برقراری ارتباط موثر بسیار مهم است. اگر به نقشی مانند این علاقه دارید ، در تلاش خواهید بود برای هدایت سختگیرانه اهداف و اهداف فروش را انجام دهید – متخصصان تجارت الکترونیک باید بسیار پاسخگو و سریع باشند!

چرا این کار عالی است؟

اگر مفهوم توانایی تأثیر مثبت بر تجربه مشتری و ترغیب صداهای خرید برای شما برآورده می شود ، تجارت الکترونیکی راهی است که باید در نظر بگیرید. تجارت الکترونیکی در مورد شناسایی و ارائه فرصت های رشد تجاری است ، زمینه ای مناسب برای هرکسی که درآمد و داده محور باشد!

چه دستمزدی را می توان انتظار داشت؟

در انگلستان ، یک مدیر تجارت الکترونیک می تواند حداکثر ۳۴۰۰ پوند درآمد کسب کند ، در حالی که یک مدیر می تواند در منطقه ۷، ۷۰۰،۰۰ earn درآمد کسب کند

در ایالات متحده ، مدیران تجارت الکترونیکی می توانند بین ۹۰،۰۰۰ تا ۱۲۶،۰۰۰ دلار به خانه ببرند.

مدیر رسانه دیجیتال

مدیران رسانه های دیجیتال وظیفه دارند کمپین های بازاریابی چند کاناله و تعریف استراتژی و پیام رسانی دیجیتال مارک را با هدف آگاهی از رانندگی ، در نظر گرفتن و پذیرش پیشنهادات محصول / خدمات سازمان شما ارائه دهند.

غالباً روی کانالهای رسانه ای پولی ، از جمله کانالهای اجتماعی ، نمایشگر ، برنامه نویسی و بازپرداخت ، تمرکز جدی وجود دارد اهداف کلیدی یک مدیر رسانه دیجیتال شامل رانندگی در فروش آنلاین (گاهی اوقات با همکاری متخصصان تجارت الکترونیکی) ، درآمدزایی و ایجاد فرصت های تجاری جدید از طریق مدیریت استراتژیک و بهینه سازی است.

تبلیغات پرداخت با هر کلیک معمولاً برای این نقش اساسی است ، از آنجا که انتظار می رود مدیران رسانه های دیجیتال برنامه های PPC را از طریق بهبود کپی ، بودجه بندی ، انتخاب کلید واژه و یک استراتژی جستجوی روشن و جامع تقویت کنند. از مدیران اغلب انتظار می رود انواع مختلفی از تبلیغات را در بین تعدادی از شبکه ها ، از جمله گوگل Display و شبکه های جستجو و تبلیغات بینگ ارائه دهند.

از آنجا که تولید سرب و کسب مشتری در قلب مدیریت رسانه دیجیتال قرار دارد ، برای محک زدن به عملکرد و پیش بینی نتایج ، باید در تحلیل داده ها مهارت داشته باشید. استفاده از سیستم عامل های بومی رسانه های اجتماعی ، گوگل Analytics و سایر ابزارها به شما کمک می کند تا نیازهای خاص ، ترجیحات و تفاوتهای ظریف در مصرف رسانه ها در مصرف کنندگان را در بازارهای مختلف درک کنید.

چرا این کار عالی است؟

مدیریت رسانه های دیجیتال همه چیز در مورد نمایش رهبری فکر در استراتژی رسانه ، نوآوری و اندازه گیری است. اگر می خواهید با یک رویکرد تحلیلی و فنی به هویت یک برند و شکل دادن آن کمک کنید ، باید فرصتهای موجود در این زمینه را کشف کنید!

چه دستمزدی را می توان انتظار داشت؟

پمدیر رایانه شخصی در انگلیس می تواند در حدود ۴، ۴۱۰۰ پوند درآمد کسب کند ، در حالی که یک رئیس PPC می تواند به طور متوسط ​​۰۰،۰۰۰۰ پوند درآمد کسب کند.

در ایالات متحده ، حقوق یک مدیر ترافیک دیجیتال می تواند بین ۶۳۰۰۰ تا ۹۰،۰۰۰ دلار باشد!

بازاریابی برند

برای اینکه در صنایع رقابتی قدم برداریم و خود را از هم جدا کنیم ، سازمان ها باید توجه خود را به ساختن یک برند با هدف و معنا معطوف کنند. با استفاده از ترکیبی از داستان پردازی و داده ها ، متخصصان بازاریابی برند توانایی منحصر به فردی در ساختن هویت سازمانی متمایز دارند که ریشه در اصالت دارد. این می تواند بر مشتریان تأثیر بگذارد و ترغیب کند ، اعتماد آنها را جلب کند و درنهایت آنها را ترغیب به خرید کند.

در هسته اصلی آن ، ایجاد مارک تجاری موفق و پایدار از طریق داستان پردازی حاصل می شود. به همین دلیل است که بازاریابان برند باید بتوانند تواناییها و تخیلهای خلاقانه خود را جهت ایجاد و اجرای روایتهای برند که باعث تحریک احساسات مخاطبان مورد نظرشان می شود ، کانالالیزه کنند.

بازاریابی برند شامل درک دقیق از انواع قالب های محتوا (بصری و کتبی) و روش های توزیع و امکان استفاده از آنها در جهت افزایش تعامل ، ایجاد مدافعان برند و تشویق تکرار فروش است. به عنوان یک متخصص بازاریابی برند ، شما قادر خواهید بود هنگام مشارکت ذینفعان خارجی ، خلاصه خلاقیت های خلاقانه متناسب با اهداف برند خود تولید کنید – این فقط یک نمونه از نحوه نیاز به داشتن مهارت های ارتباطی مؤثر و قادر به بیان استراتژی بینایی سازمان شما است. .

توانایی تجزیه و تحلیل داده هایی که منجر به بینش روشن و فرصت های مارک تجاری می شوند ، به همان اندازه مهم است.

چرا این کار عالی است؟

نقش در بازاریابی برند به شما امکان می دهد تا خود را به عنوان یک صدای معتبر و خبره در داخل سازمان خود مستقر کنید و این امکان را برای شما فراهم می کند که از ملاحظات مهم استراتژی استفاده کنید. اگر دید خلاقانه و جاه طلبی برای بالا بردن یک برند دارید ، در بازاریابی برند نقش داشته باشید.

چه حقوق می توان انتظار داشت؟

یک مدیر برند در انگلستان می تواند بطور متوسط ​​بین ۴، ۴۰۰ ۰ ۵۰۰ £ و ۳ ۵٫۳۰۰ £ درآمد کسب کند.

در ایالات متحده ، یک مدیر برند می تواند انتظار دستمزدی بین ۶۶۰۰۰ تا ۹۸۰۰۰ دلار یا در صورت تجربه بیش از ۵ سال ، حدود ۱۳۰،۰۰۰ دلار داشته باشد.

اگر این مرور ۵ مورد از بالاترین مشاغل پردرآمد در دیجیتال ، علاقه شما را کم کرده است ، و دوست دارید در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت شغلی خود در صنعت بیشتر بدانید ، می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را از اینجا بارگیری کنید.